Praca w call center oprócz telefonu dopuszcza do działania także sprzęt komputerowy. Sprzęty wykorzystywane w call center szybko się eksploatują przez to, że dzień roboczy w takich miejscach trwa czasami nawet kilkanaście godzin – jeśli mówimy o pracy na zmiany. Nawet najlepszy komputer w pewnym momencie zaczyna protestować, albo kompletnie odmawia posłuszeństwa. Co zrobić w takim wypadku? Odpowiedź jest prosta – zainwestować w modele Fujitsu Esprimo P5011!
Fujitsu Esprimo P5011 – dlaczego są polecane właśnie do biur?
Modele Fujitsu Esprimo P5011 rekomendowane są jako sprawdzony sprzęt biurowy, ponieważ:
- nie przegrzewają się zbyt szybko
- mają dopracowany układ chłodzenia, dzięki czemu wiatrak chłodzący włącza się zawsze wtedy, gdy jest to niezbędne i znacznie częściej, niż w innych modelach komputerów
- mają elegancką, a zarazem bardzo wytrzymałą na działania zewnętrzne obudowę
- są uniwersalne, sprawdzą się w każdej branży pracowniczej, która potrzebuje profesjonalnego zaplecza biurowego
- możliwość rozbudowania pamięci jest szeroka, dzięki czemu dokumentacja firmowa może być bez obaw gromadzona w jednym miejscu
- działać mogą w biurze jako pojedyncze egzemplarze lub stanowić grupę zarządzania całym systemem
Fujitsu Esprimo P5011 – dla firm typu call center
Instalując tego typu zaplecze komputerowe w call center, gdzie każdego dnia nawiązywane są kontakty z użytkownikami sieci z całego świata, możemy być pewni, że awarie i systemowe niedociągnięcia napotykać będziemy znacznie rzadziej, niż do tej pory. Wydajność pracy jest ogromnym plusem tych komputerów. Podobnie zresztą jak automatyczne przysypianie. Dzięki temu system nie pracuje intensywnie przez kilkanaście godzin bez przerwy. Z pewnością dawno na rynku nie było tak interesującego rozwiązania informatycznego. Każdy właściciel firmy przeznaczonej do biurowej pracy zespołowej powinien rozważyć ten zakup!